Kategorie

Strony informacyjne

Regulamin

Regulamin platformy B2B

§ 1

Postanowienia wstępne

11.   Platforma B2B, dostępna pod adresem internetowym clevertouch.pl,  prowadzona jest przez InfoLOGIC Adam Olszar sp.j. z siedzibą w Cieszynie (43-400) przy ul. Ustrońskiej 20, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez SĄD REJONOWY W BIELSKU - BIAŁEJ, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod numerem KRS 0000918993, numerem NIP: 5482192241, numerem REGON: 072276022, Numer BDO: 000524344.

 

2.    Niniejszy Regulamin skierowany dla Przedsiębiorców korzystających i określa zasady i tryb zawierania z przedsiębiorcą Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Platformy B2B. 

§ 2

Definicje

1.    1. Sprzedawca  - InfoLOGIC Adam Olszar sp.j. z siedzibą w Cieszynie (43-400) przy ul. Ustrońskiej 20, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez SĄD REJONOWY W BIELSKU - BIAŁEJ, VIII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod numerem KRS 0000918993, numerem NIP: 5482192241, numerem REGON: 072276022, Numer BDO: 000524344.

2.    Przedsiębiorca (Odbiorca)  - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z platformy B2B.

3.    Platforma B2B  - Platforma B2B prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem internetowym clevertouch.pl

4.    Regulamin  - niniejszy regulamin Sklepu.

5.    Zamówienie  - oświadczenie Przedsiębiorcy składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

6.    Konto – należy przez to rozumieć konto założone w Sklepie, dla którego przypisany jest indywidulany login i hasło, gdzie gromadzone są dane, podane przez Przedsiębiorcę w momencie rejestracji.

7.    Formularz rejestracji  - formularz dostępny na Platformie B2B, umożliwiający utworzenie Konta.

8.    Formularz zamówienia - interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

9.    Koszyk  – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

10.  Produkt  – należy przez to rozumieć produkty (towary i usługi) znajdujące się w aktualnej ofercie handlowej Sprzedawcy prezentowanej w Platformie B2B.

11.  Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Przedsiębiorcą a Sprzedawcą za pośrednictwem Platformy B2B. 

§ 3

Kontakt ze Sprzedawcą

1.    Adres Sprzedawcy: 43-400 Cieszyn, ul. Ustrońska 20

2.    Adres e-mail Sprzedawcy: info@clevertouch.pl

3.    Numer telefonu Sprzedawcy: +48 513 840 860

4.    Numer rachunku bankowego Sprzedawcy Alior Bank 27 2490 0005 0000 4500 2543 5620

5.    Przedsiębiorca może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie w godzinach 8.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku.

§ 4

Wymagania techniczne

Do korzystania z Platofrmy B2B, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień na produkty, niezbędne są:

1.    urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,

2.    aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

3.    włączona obsługa plików Cookies.

§ 5

Informacje ogólne

1.    Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Platformy B2B spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Platformy z infrastrukturą techniczną Przedsiębiorcy. 

2.    Przeglądanie asortymentu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień jest możliwe albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami § 6 Regulaminu albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta. 

3.    Ceny podane w Platformie B2B są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

4.    Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) o której Przedsiębiorca jest informowany na stronach Platformy B2B w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

5.    Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana, a także o opłatach za transport, dostarczenie, usługi pocztowe oraz o innych kosztach, będzie podana w Platformie B2B po zatwierdzeniu Zamówienia do realizacji.

§ 6

Zakładanie Konta w Platformie B2B

1.    Aby założyć Konto w Platformie B2B, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych: NIP, adres e-mail, login, hasło. Wymagane jest wypełnienie danych adresowych wykorzystywanych przy składaniu zamówienia.

2.    Założenie Konta w Platformie B2B jest darmowe.

3.    Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.

4.    Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 3.

5. Aby zarejestrować się jako odsprzedawca, wymagane jest podpisanie stosownej umowy handlowej oraz zaznaczenie wymaganego pola w w Formularzu Rejestracyjnym

§ 7

Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy: 

1.    zalogować się do Platformy B2B;

2.    wybrać Produkt będący przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Do koszyka” (lub równoznaczny);

3.    wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,

4.    kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę”/kliknąć przycisk “Finalizuj Zamówienie” oraz potwierdzić zamówienie, klikając w link przesłany w wiadomości e-mail,

5.    wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie.

§ 8

Oferowane metody dostawy oraz płatności

1.    Przedsiębiorca może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:

1.    Przesyłka kurierska, 

2.    Odbiór osobisty dostępny pod adresem: 43-400 Cieszyn, ul. Ustrońska 20,

2.    Przedsiębiorca może skorzystać z następujących metod płatności:

1.    Płatność przy odbiorze

2.    Płatność za pobraniem

3.    Płatność przelewem na konto Sprzedawcy

§ 9

Wykonanie umowy sprzedaży

1.    Zawarcie Umowy Sprzedaży następuje po uprzednim złożeniu Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Platformie B2B zgodnie z § 7 Regulaminu.

2.    Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Przedsiębiorcy, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Przedsiębiorcę powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Przedsiębiorcą a Sprzedawcą.

3.    W przypadku wyboru płatności przelewem lub płatności elektronicznych Przedsiębiorca obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży - w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane. W przypadku płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, lub płatności gotówką przy odbiorze osobistym, zapłata następuję na miejscu w obecności kuriera lub w siedzibie Sprzedawcy przy odbiorze osobistym.

4.    Jeżeli Przedsiębiorca wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 5 niniejszego paragrafu), w sposób wybrany przez Odbiorcę podczas składania Zamówienia. 

5.    Początek biegu terminu dostawy Produktu do Odbiorcy liczy się w następujący sposób:

1.    W przypadku wyboru przez Odbiorcę sposobu płatności przelewem lub płatności elektronicznej - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

2.    W przypadku wyboru przez Odbiorcę sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

6.    W przypadku wyboru przez Odbiorcę odbioru osobistego produktu, produkt będzie gotowy do odbioru w terminie wskazanym w opisie produktu. O gotowości produktu do odbioru Przedsiębiorca zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej.

7.    Dostawa Produktu odbywa się wyłącznie na terenie Polski.

8.    Dostawa Produktu jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane na stronach Platformy B2B w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Odbiorcę woli związania się Umową Sprzedaży. 

9.    Odbiór osobisty Produktu jest bezpłatny. 

§ 10

Reklamacja i gwarancja

1.    Umową Sprzedaży objęte są Produkty nowe i używane. Na stronach Platformy B2B szczegółowo opisany jest stan każdego używanego Produktu.

2.    Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Odbiorcy produkt wolny od wad.

3.    W przypadku Przedsiębiorcy, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

4.    Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adres Sprzedawcy. Poprzez dedykowaną stronę internetową

5.    Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Osoby składającego reklamację, oraz żądanie w związku z wadą towaru. 

6.    Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie. 

7.    Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.

§ 11

Dane osobowe w Sklepie internetowym

1.    Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Platformy B2B jest Sprzedawca.

2.    Dane osobowe Przedsiębiorców zbierane przez administratora za pośrednictwem Platformy B2B zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Przedsiębiorca wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.

3.    Odbiorcami danych osobowych Przedsiębiorców Platformy B2Bo mogą być: 

1.    W przypadku Przedsiębiorcy, który korzysta w Platformie B2B ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

2.    W przypadku Przedsiębiorcy, który korzysta w Platformie B2B ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Platformie B2B. 

4.    Przedsiębiorca ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

5.    Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. 

6.    Szczegółowe informacje na temat ochrony danych osobowych znajdują się w osobnym dokumencie pod nazwą „ Polityka Prywatności”.

§ 12

Postanowienia końcowe

1.    Umowy zawierane poprzez Platformę B2B zawierane są w języku polskim.

2.    Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Odbiorcę z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

3.    W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o ochronie danych osobowych. 

Proszę czekać, trwa ładowanie....